Drzak DPS na DIN

Tomáš Mazouch mazouch na ica.cz
Pondělí Září 21 21:09:19 CEST 2015

Dne 21.9.2015 v 20:48 Glajc Pavel napsal(a):
> dělá se ve dvou velikostech 76 a 93 mm (na výšku) šířka jednotlivých
> modulů je uvedena. Ve starších katalozích GM byly i výkresy. Pokud
> bude třeba zítra to naskenuju.
> pg
Jeste dodam, ze do krajniho modulu jde zasunout 11.5mm plosnaku, je
treba dat pozor na jakysi nesmysl uprostred krajnich modulu (nevyuzivat
DPS az do kraje). Rovnez osypat desku (zespodu) az ke krajum a pak se
divit je mrzute.
Mluvim o sirsim (93mm) typu, uzsi jsem taky pouzil, ale nemam ho ted
tady na zmereni. Nejspis to ale bude stejne.

   TomM