Re: OT: Co se může stát v USA...

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Září 21 18:07:02 CEST 2015

Dneska už bych moc nespoléhal na to, že v tom bazénu živý žralok být nemůže.
Před časem se chlapi v hospodě ve Lhotě sázeli kolik pivních tácků
prokousne krokodýl. Dost mě zajímalo, jak to chtějí ověřit, ale jen do
té doby než jeden z nich opravdu živého krokodýla do hospody přinesl. V
okolí není problém potkat v lese pštrosa a když jste právě po flámu,
může vás to docela vyděsit. Jednou tam na mě vyběhla z lesa dokonce losí
kráva, nicméně revírník říkal, že je to normální migrace.

Mrazík