RE: OT: Co se může stát v USA...

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Pondělí Září 21 09:51:03 CEST 2015

Zdravím,

neletěla z Prahy Ruzyně ? :) Tam dle mých zkušeností projde do letadla v pohodě i to, s čím mají jinde problém…

S pozdravem

ing. Pavel Poucha

jednatel

 <mailto:pavel.poucha na papouch.com> pavel.poucha na papouch.com

Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o.

Strašnická 1a, 102 00 Praha 10

Tel. +420 272 732 827