Re: OT: Co se může stát v USA...

kral.j na centrum.cz kral.j na centrum.cz
Pondělí Září 21 08:48:41 CEST 2015

Kdysi dávno jsem si v Berlíně, tenkrát ještě východním, koupil anténní zesilovač. Cestoval jsem letadlem a jen s příručním zavazadlem. Po projetí rentgenem jsem byl požádán, abych aktovku vzal a předsledoval svého průvodce. Ano, on opravdu celou dobu byl tak, abych já byl mezi ním a aktovkou. Byl jsem přiveden do prázdné místnosti s jedinou lavicí uprostřed. Pak tam byly dva sloupy za kterými se objevili dva opancéřovaní vojáci se samopaly. Byl jsem požádán ať položím aktovku na lavici a vyndám tu krabičku uvnitř. Když se ukázalo co to je, samopalníci se stáhli a s tím kontolorem jsem si nakonec dobře pokecal.
Jirka