uprava zdroje

Robert Vida vida.hu na gmail.com
Pondělí Září 21 08:20:55 CEST 2015

Dobrý deň

V popise píšu, že to má aktívne PFC. PFC zdvihne vstupné napätie na
cca 400V DC nezávisle od vstupného napätia. Až za PFC je hlavný menič,
ktorý pracuje vždy s konštantným napätím nezávisle od vstupného
napätia. Takže je možné, že sa to na tých 8,5V  nastaviť nebude dať
(prevod transformátora je malý).

Robo