Přepěťová ochrana pro ETH - piatkovy 10 min test matematiky

Jozef Racek jozef_racek na tempest.sk
Pátek Září 18 08:31:14 CEST 2015

Postoju pana Andela rozumiem....

Pre tych, ktori su v stave - nejaka spotrebna elektronika ma netrapi,
si rypnem:

Cladnicka (uz davno to nie je len motor kompresora a par mechanickych
snimacov)
Pracka - to iste
Varna doska (aj plynova ma generator VN na iskry zapalenia)
Rura na pecenie (mate s displayom? ;-) )
mikrovlnka
umyvacka riadu
kotol na kurenie a ohrev TUV
riadenie solarnych kolektorov (nemusi byt FV, staci TUV)
TV
SAT
nejaka forma VCR, DVR
radio, MG, CD, napriklad spolu ako veza, alebo aj jednotlivo
domace kino
zosilovac
aktivne casti rozvodov LAN (router, FW, switch, WiFi ... )
PC
tlaciaren
repraky k PC
radiobudiky
prenosne vezicky/radia/cd/MP3/... ktore maju mozno deti v izbach
pripadna meteostanica
pripadne NAS na ukladanie fotiek, pripadne ako fileserver, a pod.
mozo nejake bezpecnostne kamery a DVR k nim
zabezpecovacka
Zavlazovanie
videovratnik
zdroje pre LED svetla (napr. pod kuch. linkou)
usporky
ziarivkove svietidla s elektronickymi predradnikmi
mozno nejaki radioamateri - zariadenia HAM ?

To urcite nie su vsetky zariadenia, ktore doma mate, ale tieto ma teraz
naryhlo napadli ... mozno je toho viac, alebo menej, ... prejdite sa po
dome/byte.

A teraz pokusne:
- ku kazdemu si napiste cenu opravy, alebo vymeny za nove.
... prenasobte poctom zariadeni a zratajte...
... a skryte prekvapenie, ake velke cislo za "nejaku spotrebku, bez
ktorej prezijem" vyslo.
Pre vytrvalych  - mozete zoznam vyskrtat a nechat len to, bez coho nie
ste ochotni prezit viac ako napr. 3 dni (leto?, zima?) a test matiky
zopakovat.

Ciselne vysledky prosim do konfery nedavat, mohli by sa stat pozvankou
pre nenechavcov ;-)

BTW: - zivim sa niecim uplne inym ako silnoprudom, alebo bleskozvodmi,
nie som ani predajca nicoho, co sa tyka silnoprudu, alebo vyssie
uvedenych "spotrebakov".
Iba som riesil odidenu pracku 25.12. !! a 3-tyzdnove dieta v byte,
otvoreny obchod v nedohladne,... odideny plynovy kotol kurenia a TUV a
vonku -10st, a najrychlejsi opravar prislubil prichod az na 3=ti den ...
a zjavne to nechalo dlhodobe nasledky, aj ked to bolo pre pred 12 rokmi ;-)
Tak to neberte ako presviedcanie, len iba ako moje spomienky a nechut
riesit nieco take znovu... Ujo Murphy kasle na statistiku a obycajne sa
zabava, ked my mame kropaje potu na cele ...

Dodo