Prechod z Eagle na Kicad

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Září 17 13:49:01 CEST 2015

 17.9.2015, 13:42:42

Pokud si to nepletu s nejakym jinym programem, je tam nekde dialogove
okno, kde se urcuje, ktere s knihoven na disku, jsou viditelne pro
zbytek progranu. Tam tu vasi knihovnu musite pridat.
( s kicaden delam jen obcas a ted zrovna k nemu nemam pristup, takze
to nejsem schopen napsat presnej, ani overit spravnost sveho tvrzeni).

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz