detekce vody v trubce

Středa Září 16 18:52:33 CEST 2015

Muzu potvrdit, chvili jsem hejbal s prutoky v jednotlivych mistnostech a
ted par let uz probiha regulace jen mirou zapinani TC na plne kule a
intenzitou topeni v krbu s vymenikem. Zadnou regulaci ani mereni nemam,
setrvacnost systemu se meri spis na dny nez na hodiny.
Nejvetsi prusvih je vyrazna zmena pocasi, ochlazeni resi snadno krb a
split klimatizace, s oteplenim je to horsi, penezenka krvaci ale musi se
resit vetranim ;-)