detekce vody v trubce

Úterý Září 15 10:41:03 CEST 2015

To jsem nevěděl, že to jde takhle jednoduše. Jediné co jsem našel, byly
nějaké lisovací koncovky a upozorňovali, že to musí dělat odborná firma.
Když mě navíc výrobci PPR trubek ujišťovali, že tomuto materiálu (na
rozdíl od PEx) kyslíková difuze nevadí, volba byla jasná. No a svařování
PPR považuju za velmi spolehlivé.
Jestli regulovat všechno najednou nebo každou místnost zvlášť, přijde mi
že takhle mám možnost nastavit si, co kde chci a že kdybych tu možnost
neměl, už bych to tam nikdy dodatečně nedal. Nakonec než nainstaluju
termostaty, stejně mi to pojede na ekvitermní regulaci na TČ. Mám
ventily s termopohonem, takže když regulaci vypnu, topí se všude.
Anděl