Osvetleni LED pasky

Úterý Září 15 08:25:42 CEST 2015

S LED osvětlením nemám zkušenosti žádné, nicméně bych si troufnul tvrdit,
že aby to neoslňovalo, je lepší více svítidel s menším jasem, než jedno
ultrajasné. A přes ty LEDky by IMHO mělo jít nějaké mléčné sklo, ostatně to
je finta stará už od dob žárovek, ty s mléčným sklem neoslňují, zatímco ty
čiré vypalují na sítnici obrazec ve tvaru vlákna.

Jinak bych se neupínal jenom na LED pásky nebo LED svítidla, ale pouvažoval
bych i nad nějakými zářivkovými svítidly, např. tyhle by se daly pěkně
přidělat na ty trámy:

http://www.svitidla-osvetleni.biz/zarivkova-svitidla-kancelarska/349-zarivkove-svitidlo-gloria-tl3011-18w-kanlux.html

P.K.