detekce vody v trubce

Pondělí Září 14 17:00:05 CEST 2015

když jsem hledal z čeho to udělám, dozvídal jsem se informace ohledně
difuze kyslíku, jako že v PEx časem vznikají mikrotrhlinky a omezuje to
životnost trubek, zatím co do PPR sice kyslík difunduje taky, ale tomu
materiálu to nevadí. Pak mi přišlo lepší spoje svařovat, než shánět
lisovací kleště. Netušil jsem, co toho na té stěně bude :-)
Anděl