[OT] zalozni bankovni ucet

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Září 13 22:33:32 CEST 2015

Nenašel tam ten čip, který tam není, protože si ho za Kč 500 správního
poplatku nepořídil. A protože vás na tuto možnost při vyřizování nového
OP příslušný úředník ani neupozorní - patrně u vás předpokládá perfektní
znalost zákona o OP - považujete pak zcela oprávněně elektronický OP bez
jakékoli elektroniky za bohapustý podvod.

Mrazík