[OT] zalozni bankovni ucet

Lubor Otta butan na centrum.cz
Neděle Září 13 18:13:27 CEST 2015

Přidám se také se svými zkušenostmi.
Mám kartu od ČS, a také jsem zvažoval provrtat anténu. Ale při ztrátě
nemohu přijít o víc než 500Kč za den, a to jde akceptovat, a placení
svačiny bezkontktně se mi zalíbilo. Co jsem ovšem smazal je magnetický
proužek. A mám pocit že ot té doby bankomat nějak neochotně otvírá
tlamu, když tam kartu chci zasunout. Je možné že by se alespoň snažil
detekovat signál naindukovaný v té "magnetofonové" hlavičce?
Lubor
PS. při zkoumání antény pro bezkontakt jsem prosvítil kde jakou kartu, a
zjistlil jsem pro mně novou informaci, že elektronický OP je podvod,
žádný čip v něm není.