[OT] zalozni bankovni ucet

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Září 13 01:23:22 CEST 2015

Podle mé zkušenosti stačí kartu nějakou dobu nosit v peněžence v zadní kapse
a bezkontaktní platby přestanou fungovat. (doufám, že tento problém časem
vyřeší, protože mi ta nefunkčnost dost vadí a platit každý měsíc za
předčasnou výměnu karty se mi teda nechce...)

PH

From: Petr Tomasek
BTW, chystam se od FIO utect, protoze mi pristi rok vyprsi platnost
platebni karty a novou dostanu uz jen bezkontaktni. Muzete
nekdo doporucit levnou banku pro ucet s malymi / narazovymi
"pohyby"/zustatky,
ktera umoznuje (klidne i za jednorazovy poplatek) ziskat kartu bez te
"bezkontaktni" silenosti?