Externí USB zvuková a 2.0 reproduktory

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Sobota Září 12 20:53:26 CEST 2015

On Sat, Sep 12, 2015 at 08:33:07AM +0200, Petr Hracek wrote:
> Zdravím,
>
> koupil jsem reproduktory
> https://www.alfa.cz/product.php?eid=105140085000000SAK .
> Jenže mi zrovna odešla zvuková. Řád bych koupil ideálně externí.
> Řád bych se vlezl do asi 1000.
>
> Uvažoval jsem o této https://www.alfa.cz/product.php?eid=10514008P0A30001040
> Budou reproduktory s touto zvukovou fungovat?

Ještě jsem neviděl (pokud tedy mluvíme o spotřební elektronice) kombinaci
zvukové karty a "reproduktorů", které by spolu nefungovaly.

> 16 bit převodník stačí. Bude to dětem k PC.

A dospělým 16 bit nestačí? (A kdyby nakrásně někomu 16bit
nestačilo, tak to budou přece děti, protože mají lepší sluch než
dospělí. Ale IMHO 16 bit musí stačit všem -- snad kromě studia,
kde je člověk rád za par dB rozsahu navíc, aby dal změnit "gain" už
u nahraného materiálu...)

> Diky Petr

P.T.