zhresil som...

balu na home balu na home
Sobota Září 12 09:17:35 CEST 2015

dakujem za podrobnu analyzu. Onedlho budem mat konecne nejaky cas na
bastlenie, rad by som sa naucil programovat.
Nastroje na mac existuju, nasi softwaristi z nejakeho dovodu pouzivaju
vylucne mac, kompiluje sa to ale na ine procesory a pre linux. Urcite to
nebude problem.
Mimochodom tak o tyzden budem v Bratislave, mozeme pri pive prebrat tu
displejovu sagu :-)
b.