zhresil som...

balu na home balu na home
Pátek Září 11 21:51:17 CEST 2015

jj, luxus je prave slovo :-))) Potrebujem okamzity uspech, ktory potesi
a stimuluje. Keby som sa chcel j***.... patlat s technickymi problemami
tak pokracujem v ozivovani spatnovazobnych sluciek do urychlovaca :-)

Jeden budic TLC5926 (16 vystupov) ovlada 3 segmentovky (6 znakov). Budic
vie programovo riadit aj prud, uvidim ako bude zlozite doimplementovat
rozne urovne jasu. Terminal bude potom podporovat aj hrube pismo. Budice
aj segmentovky stoja asi dolar za kus, nie je to zase az tak drahe...

b.