Prichyceni kabelu na strechu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Září 11 18:22:45 CEST 2015

Asi se dělají tyhle hromosvodové příchytky i jen na postavení. Naši to
mají na baráku.
Je to vpodstatě stojánek s kruhovou základnou o výšce nějakých 10cm,
který na střeše jen leží.

Samozřejmě si nějaký stojánek nebo příchytku snadno můžete vyrobit na
míru za pár kaček,
nějaký 3mm plech se ještě dobré stříhá a ohýbá i ve svěráku.
Pokud byste si udělal nějaké stojánky ve tvaru obráceného písmene T, tak
by to asi
vyhovělo. Případně můžete jeden nebo víc ke střeše třeba přilepit epoxidem.

Pokud se bojíte proskřípnutí kabelů, tak se dá do té svorky uchytit
kousek trubky,
jen krátký (třeba 5cm), a pojmout to jako průchodku.

PL