Prichyceni kabelu na strechu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Září 11 16:01:42 CEST 2015

Nic mi do toho není, ale pokud to není na úplně různé strany, tak bych
je vedl
společně pod střechu, a teprve pak roztahal podle potřeby. Přizpůsobit se
samozřejmě tomu svodu, který musí být z hlediska útlumu nejkratší.
Není pak na střeše takový bordel, je to méně zranitelné atd.

Pak je samozřejmě ještě čistá možnost vést to vnitřkem stožáru.

No a nebo trochu vydírání: ... když nemůžu navrtat střechu, tak budu muset
odejít za jinou ženskou se vstřícnějším tchánem ... a vaše vnoučata budou
vyrůstat v nekompletní rodině, co z nich asi bude ...   ;-)

PL