Prichyceni kabelu na strechu

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Září 11 15:32:35 CEST 2015

Zdravim,

potreboval bych jeste pred zimou nejak ucesat anteny na strese a nevim, jak
prichytit kabely. Strecha je plechova, jedine, na co by se dalo neco
prisroubovat, jsou lemy jednotlivych dilu (takovy ten zalisovany spoj
nastojato, ted si nevzpomenu, jak se to jmenuje), kabelu par je (neco od TV,
neco od satelitu, neco KV), ruzne prumery (cca 6-12mm).

Po strese mi to jde nejakych pet az osm metru, moc se mi nechce nechavat
kabely napospas zledovatelemu snehu bez nejake opory - bojim se, ze az to
zacne ze strechy sjizdet (strecha ma par stupnu sklon), muze se to potrhat
nebo vytrhat z anten. Zatim to mam "provizorne" pripaskovane u anten a u
okapu, ale chtelo by to neco mezi.

Asi bych byl dost proti nejakemu vrtani, napadlo mne, ze urcite budou
existovat svorky na svod hromosvodu, ale tam bych mel zase obavu, abych ty
kabely nepromacknul. Mate nekdo napad nebo vyzkousene reseni?

Diky.

Pavel Kutina