[OT] zalozni bankovni ucet

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pátek Září 11 14:46:06 CEST 2015

Pozor na to... Jednak u CITY je to bezplatne vetsinou jen rok. A druhak a
to je podstatnejsi... kdyz se vybere z bankomatu, tak ten vyber je sice
drahy, ale je tam taky urok a ten se nacita ihned. Zadnych 20 az 50 dnu bez
uroku! Coz se zrovna nehodi na to, ze par dnu nebude pristup k uctu odkud
se ten vyber da na kreditku poslat.

PK