[OT] Posta

Čtvrtek Září 10 10:19:26 CEST 2015

Tohle řeší "průkaz zmocněnce" co vám na požádání a počkání vystaví na poště,
ani nechtějí fotku (IMHO tam musí dojít zmocnitel, zmocněnce k tomu
nevyžadují, pokud ten zmocněnec nemá být současně i zmocnitelem. A pokud jde
o zásilku "Do vlastních rukou", na to ani průkaz zmocněnce nepomůže. Ale syn
(nebývá doma už moc často) mi nechal u notáře vystavit plnou moc, že mohu
vyzvednout u takovou zásilku.

---------- Původní zpráva ----------
Od: Zdeněk <zdej na atlas.cz>
Komu: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 10. 9. 2015 7:47:05
Předmět: RE: [OT] Posta

"Oni to vydání cizí osobě evidenčně nerozlišují. Dokonce mám dojem, že to
takový soused má podepsat Vaším jménem.
Je to trochu překvapivé při byrokracii, která vládne na poště. Při
vyzvednutí na přepážce si opisují i číslo občanky. Balík pro manželku mi
nedají, ani když mám její občanku s sebou...
Z.

"