OT Komunikace Win10

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Září 8 09:35:16 CEST 2015

No ked toto je bezny sposob odposluchu https komunikacie
tak asi v $MS nie su blbi - a to urcite nie su a na to sa uz davno
pripravili aby sa odposluchu dokazali vyhnut, resp. zabranili uniku dat.
Ta EULA hovori za vsetko o co im vlastne ide a ani spominana
odborna analyza na tom nic nemeni.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Simek
Sent: Monday, September 07, 2015 8:01 PM
To: HW-news
Subject: RE: OT Komunikace Win10

On Mon, 7 Sep 2015, Zuffa Jan wrote:

> Tak tomu nerozumiem.
> Pokial si vytvoril vlastnu autoritu ako moze datam rozumiet server?
> SSL spojenie sa predsa nevytvori bez privatneho kluca na strane
> serveru.

No musel by si vytvorit CA kterou si podepise vlastni certifikaty ktere budou obsahovat ta jmena Microsoftich serveru ktere bude mit ta jeho proxyna. A pak musi certifikat te svoji CA importovat do windows a mozna odtud vyhodit ty ktere skutecne podepsaly MS certifikaty.

Jenze kdyz predem nevite na jaka jmena se bude otevirat spojeni tak mi to prijde docela krkolomne. Tenhle detail tam neni rozebrany.