RE: Vybitý LiION akumulátor.

jaroslav buchta jaroslav.buchta na hascomp.cz
Úterý Září 8 08:48:36 CEST 2015

Aku má ochranný obvod, který ho asi odpojil pi vybiti. Nebo to bylo mereno na rozebranem aku?

----- Původní zpráva -----
Od:"Martin Hanek" <martin na hanek.net>
Odesláno:‎8. ‎9. ‎2015 8:45
Komu:"Konference HW news" <hw-list na list.hw.cz>
Předmět:Vybitý LiION akumulátor.

Dobrý den,
dostal se mi do rukou telefon Acer Liquid Z200, který nešel zapnout a
nepomáhalo ani připojení na nabíječku. Podle majitele jej nabíjel a poté
vypnul. Zapnout už nešel.
Akumulátor měl 0V, připojil jsem jej na zdroj 4,1V a nechal nabíjet
proudem cca 200mA. Až napětí vzrostlo na 3,7V, přidal jsem asi na 350mA.
Při 4,1V jsem jej dal zpět do telefonu a připojil nabíjecí kabel,
telefon jej normálně nabíjí od 85% do 99%. Přes noc jsem telefon vypnul
a dnes má také 99%.
Vypadá to tedy, že se ten akumulátor chytil a funguje. Co se mu mohlo
stát a jak to že funguje? Tak nějak jsem si vždycky myslel (a vždy to
platilo), že když se akumulátor vybije na 0, tak je po něm.

--
Martin Hanek