Jeden kotel a dva termostaty?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Září 8 01:22:15 CEST 2015

Proč jediná?
Ty termohlavice si uřídí teplotu v místnosti, a termostat v kotli zase
teplotu vody.
Takže i bez té informace o externí teplotě to bude fungovat docela dobře.
Prostě každý si ručí za svůj úsek problému.
A pokud je teplota vody celkově nastavená dost nízko, tak ani žádné
dramatické
ztráty navíc nenastanou. A kromě toho ty ztráty stejně vyhřívají objekt,
takže žádná
tragédie se nekoná.

Já tu externí teplotu a podle ní přepínaný profil používám jenom proto,
že chci
v noci a nepřítomnosti snižovat teplotu, a taky proto, že doma topíme hodně
nízko. Tak aby to aspoň v exponovaných časech vylezlo na těch 19-20 C
(jinak 18 C max, od doby zavedení nižších teplot už několik let nebyl nikdo
z nás nemocný).

PL