Jeden kotel a dva termostaty?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Září 7 23:28:30 CEST 2015

A k čemu má ten termostat sloužit?
Teplotu přece regulují ty termostatické hlavice.
Plynový kotel si hlídá teplotu vody, když jsou termohlavice zavřené, tak je
teplota zpátečky vysoká a kotel vypne.
Pokud má ten termostat regulovat výkon kotle (nějaká odrůda ekvitermní
regulace), tak by mělo být čidlo spíš venku, než ve spodním bytě.

Mám to doma taky tak. Žádný termostat, jen termohlavice na radiátorech.
Teplotu vody nastavenou většinu zimy na 45 C, v největších mrazech na 50 C.
Podle teploty venku se spíná jeden ze 4 profilů, který časově řídí
zapínání kotle
(v největší zimě běží furt, v největším teple jen hodinu ráno a hodinu
večer).

PL