OT Komunikace Win10

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Září 7 16:47:54 CEST 2015

Tak tomu nerozumiem.
Pokial si vytvoril vlastnu autoritu ako moze datam rozumiet
server? SSL spojenie sa predsa nevytvori bez privatneho kluca
na strane serveru.

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Michal Grunt
Sent: Monday, September 07, 2015 4:29 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT Komunikace Win10

> Sám MS píše, že odesílané informace informace šifruje, aby je nikdo po cestě nemohl odchytnout a zneužit (tedy nikdo další, že).

Autor v dokumentu několikrát zmiňuje, že si vytvořil svoji certifikační autoritu, kterou systému podstrčil a data dešifroval.

Dne 7. září 2015 16:10 Petr Labaj <labaj na volny.cz<mailto:labaj na volny.cz>> napsal(a):
Profesionálněji proto, že je tam mnohem víc písmenek? Tedy podrobný popis
hlaviček přenosů, které jsou otevřené a tedy určitě nepřenášení nic citlivého?
Sám MS píše, že odesílané informace informace šifruje, aby je nikdo po cestě
nemohl odchytnout a zneužit (tedy nikdo další, že). Nakonec i autor toho článku
na konci píše, že množství odesílaných dat z kamery zhruba odpovídá očekávanému
množství.

I kdybych měl možnost a dovednost získat informaci, že v dané chvíli můj systém
nic nechtěného neposílá (tedy kdybych viděl i do těch dat, které MS šifruje, jak
sám píše), tak bych ho stejně nechtěl.
Nechtěl proto, protože to platí v daném okamžiku, a protože jsem před prvním
použitím musel podepsat, že si tyto informace může legálně a nepozorovaně
kdykoli vzít, a já nemůžu ani pípnout, protože jsem to předem povolil.

PL