OT Komunikace Win10

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Září 7 16:10:03 CEST 2015

Profesionálněji proto, že je tam mnohem víc písmenek? Tedy podrobný popis
hlaviček přenosů, které jsou otevřené a tedy určitě nepřenášení nic
citlivého?
Sám MS píše, že odesílané informace informace šifruje, aby je nikdo po cestě
nemohl odchytnout a zneužit (tedy nikdo další, že). Nakonec i autor toho
článku
na konci píše, že množství odesílaných dat z kamery zhruba odpovídá
očekávanému
množství.

I kdybych měl možnost a dovednost získat informaci, že v dané chvíli můj
systém
nic nechtěného neposílá (tedy kdybych viděl i do těch dat, které MS
šifruje, jak
sám píše), tak bych ho stejně nechtěl.
Nechtěl proto, protože to platí v daném okamžiku, a protože jsem před prvním
použitím musel podepsat, že si tyto informace může legálně a nepozorovaně
kdykoli vzít, a já nemůžu ani pípnout, protože jsem to předem povolil.

PL