RS-485 do hvezdy

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Pondělí Září 7 13:29:49 CEST 2015

Pri realnem nasazeni (desitky kusu) to neni prakticke.
Rekneme, ze mame v IPC tri prevodniky stejneho typu (3x RS485).
Tech IPC mejme treba 30 (mensi fabrika}.
Pak bud muzete mit peklo s cisly COM portu, ale mit jednoduchou
servisovatelnost (USB polepite stitky, vymenu zvladne temer kdokoliv po
telefonu}.
Nebo mit ruzne typy, ci modifykace, pak je sice jedno, kam to zastrcite,
ale musite mit ten spravny prevodnik (tj. zavest system znaceni) a
spravne drivery.

Zatim jsem sli cestou prvniho reseni.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Executive Head
Elekt Labs s.r.o.
Collection and evaluation of data from machines and laboratories
by means of system MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Address:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158
783 72 Velky Tynec
Czech Republic
Mobile: +420 724 207 851
icq:199 118 333
skype:skopaliks
e-mail:skopalik na elektlabs.cz
http://www.elektlabs.cz

On 7.9.2015 8:50, Petr Tomasek wrote:

> To to neumoznuje zmenit seriove cislo?

>>> SUBSYSTEM=="tty", ATTRS{idVendor}=="10c4", ATTRS{idProduct}=="ea60",
>>> ATTRS{product}=="CP2102 USB to UART Bridge Controller vetev_1",
>>> SYMLINK+="rs485_vetev1"
>>> SUBSYSTEM=="tty", ATTRS{idVendor}=="10c4", ATTRS{idProduct}=="ea60",
>>> ATTRS{product}=="CP2102 USB to UART Bridge Controller vetev_2",