[OT][Mech]: váha

Lubor Otta butan na centrum.cz
Neděle Září 6 21:48:14 CEST 2015

Tak si odpovídám sám, ve váze z Transporty je válcová nádobka se zůženým
hrdlem naplněná kapalinou. Díky tomu hrdlu náplň nevyteče ani při
překlopení váhy na bok. Kapaliny tam bylo málo, takže kolem 0 ručička
kmitala, ale když jsem na váhu stoupl, uklidnila se hned. Vyprázdnil
jsem do nádobky své polovinu olejničky a vše je OK.
Lubor