urcovani polohy podle wifi

Zdeněk zdej na atlas.cz
Neděle Září 6 15:48:35 CEST 2015

Já mám různé šetřící profily nastavené přes aplikaci Llama. Např. podle BTS
pozná, že jsem doma (nebo poblíž) a pak teprve zapne WIFI, sníží hlasitost
atd. Při zhasnutí displeje vypne mobilní data. Na noc vypne vše
nepotřebné...
Na předchozím mobilu jsem měl root. Tam aplikace uměla zapnout GPS až ve
chvíli, kdy jsem spustil nějakou konkrétní aplikaci, která GPS
potřebovala...

Zdeněk

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Sunday, September 06, 2015 2:08 PM
To: HW-news
Subject: Re: urcovani polohy podle wifi

No a pak má v těch mobilech vydržet baterka déle než den. Mám mobil Sony s
šetřícím režimem Stamina, baterka 2,1 Ah. V základním režimu mi to psalo
předpokládanou výdrž baterky necelé 2 dny a po zapnutí režimu Stamina asi
3,5 dne. Režim Stamina prý zakáže přenosy dat přes wifi, pokud je zhasnutý
displej. Myslel jsem že wifi vypne úplně, ale když s mobilem jedu, každou
chvíli cinkne že našel novou síť. Nechápu co by měl mobil přenášet, když
zrovna neaktualizuje systém. Fakt nestojím o nějaké přenosy dat, o kterých
nevím co a proč se tam děje. Dá se sice zakázat všechno aby to jen
telefonovalo, ale soudruzi to vymysleli tak, že se kvůli tomu musí
restartovat systém ... to asi, aby náhodou někoho nenapadlo tohle používat
:-( Anděl