Re: Nová pájecí stanice ?

Sobota Září 5 22:06:00 CEST 2015

Jé vy jste to programoval? Taky jsem si dělal elektroniku do páječky,
ale analogovou, pro ERS50. Je to v příloze. T3 hlídá průchod nulou, U1
je jen tvarovač. U2 (část vlevo) z toho udělá cca 100 us impulzy. U2
část vpravo vždycky při průchodu nulou vypne topení a po těch 100 us ho
v závislosti na výstupu U3 buď zapne, nebo ne. T4 ovzorkuje v části z
těch 100 us do C10 napětí z termočlánku.

I když jsem se snažil dopátrat nějakých úbytků na desce, vypadalo to že
všechno chodí přesně. Ale nechodí. Skokový rozdíl měření teploty při
zapnutém a vypnutém topení je skoro 20 st a pak je tam měřitelné asi
vteřinové zhoupnutí, nejspíš jak se různou rychlostí ohřívá termočlánek
a jeho "studený" konec. Měla to být jednoduchá konstrukce, kterou
uveřejním v PE a když jsem tam dodrátovával tu kompenzaci posuvu,
litoval jsem že jsem to nedělal s procesorem.
Anděl