galletto kabel

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Září 5 14:36:43 CEST 2015

Zlý nový driver od FTDI přepíše PID obvodu. Ale ten váš PID byl zřejmě
správný.
Ani v největším rozletu si FTDI netrouflo nějak jinak chip zničit, a teď
po velké
kritice už ani nepřepisuje PID, ale snad jenom driver nefunguje.

Nic vám předpokládám nebrání si do PC nasypat starší drivery FTDI a zkusit
to s nimi.

Případně rada, která se tady nesmí dávat - zkuste to na nějakém úplně jiném
operačním systému. Nemusí jet celý program Gattetto, ale jen prostě posílat
něco na sériový port.

PL