ERS50 a WEP858

Pátek Září 4 23:22:17 CEST 2015

Jo, prý po 12.9 mu přijdou z výroby - to zase napsal mě. :-) Takže žádné
vyškrabávání skladů. Obchodníci toho málo prodají, proto to asi moc
neberou a když, dají na to takové ceny, že je lepší to koupit přímo v
Sagatu i s tím poštovným. Holt doba je taková, že když někdo dělá něco
speciálního (a ERS50 je dneska už v záplavě konkurence speciální
výroba), je lepší to shánět přímo u výrobce.

Anděl