Re: Nová pájecí stanice ?

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pátek Září 4 22:37:47 CEST 2015

Aby tych taborov nebolo malo - ja nepouzivam ani spony ani mokru spongiu.
Hrot spajkovacky utieram do suchej papierovej utierky, resp. servitky.
Robim to uz nejaky ten piatok, aj v praci na weller-ke, aj doma na
samodomo spajkovacke s ruckou zo solomona (nedam na to dopustit).
Napriklad na tej domacej som este hrot nemenil - od roku 2003 pouzivam
ten isty - hoci ta funguje len cez vikendy. V praci (tam ide 1-16
hodin denne) som od roku 2007 spotreboval 2 kusy nahradnych hrotov.
Byvaly kolega pouzival mokru spongiu a hroty kupoval aspon dvakrat
rocne - moze to ale suvisiet aj s inym stylom prace, neviem.