Re: Nová pájecí stanice ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Září 4 17:39:45 CEST 2015

Už jsem k tomu nechtěl psát, ale tohle mě zaujalo.
Kde vidíte na pájecím hrotu nějaké rozměrově kritické věci?
Já mám hroty nastrkovací, hrot je trubička, která se nastrčí
na topné tělísko. Takže jediný kritický rozměr tam je díra 4mm,
vyvrtaná v tom hrotu. A to i ten nejobyčejnější vrták v soustruhu
zvládne přesněji (líp lícují s topným tělískem), než jsou originální
hroty, které jsem k páječce dostal.

PL