Re: Nová pájecí stanice ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Září 4 15:51:09 CEST 2015

Nechci se přít, protože je mi opravdu absolutně šumák co kdo používá.
Ale při mém používání se uplatňuje asi spíš energie naakumulovaná
v rozehřátém hrotu, než okamžitě přivedená teplota sepnutím topení.
Pokud je hrot ve styky s pájenou ploškou pod 1 sekundu, tak tam asi
těžko zafunguje celý řetězec:
ochlazení-změření poklesu teploty-sepnutí ohřevu-ohřev-přenos do hrotu

PL