485 primo v AVR?

Jozef Racek jozef_racek na tempest.sk
Pátek Září 4 15:35:22 CEST 2015

Absolute maximum ratings, strana 2 v DS MAX485, ktory mi prisiel prvy
pod ruku:
Driver output voltage -8 to +12,5V
Receiver input voltage -8 to +12,5V

Ono pri RS485 su A a B vysielaca a prijimaca spojene... Preto by mali
byt hodnoty, ktore je schopny zniest prijimac, rovnake, ako hodnoty,
ktore dokaze zniest vysielac.
Driver je napajany (obycajne) z +5V, takze ziadna hodnota v beznej
prevadzke pravdepodobne nebude vacsia ako +5V a menasia ako 0V.

Urcite by sa dal urobit taky kombain okolo procesora, ktory by dokazal
to iste, ako specializovane chipy...

Otazna je cena/spolahlivost/opakovatelnost... jedneho a druheho, n-teho
riesenia....

Hlboko v pamati mi buble nieco ako "tepla voda"...
Este ze je piatok
;-)

Dodo