RE: Nová pájecí stanice ?

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Pátek Září 4 15:26:54 CEST 2015

to je take pripad, "me to funguje" :-).
pokud by"treba"  nekdo meril prubeh teploty na konci hrotu pri pajeni napriklad bezolova,
mohlo by se zjistit, ze diky nizkemu prenosu tepla zelezem bude teplota vice kolisat a
na to je bezolovo previt. je to jen myslenka, proc  vsichni hloupi vyrobci zbytecne
pouzivaji med nebo neco jineho nez zelezo :-).
tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Friday, September 04, 2015 2:58 PM
To: HW-news
Subject: Re: Nová pájecí stanice ?

No vida, zatím jsem tu byl propagátorem železných hrotů jen já, a vždycky jsem to schytal, jak to (teoreticky) nefunguje.
Já je teda dělám mastňácky na soustruhu, už spoustu let. Vyrobil jsem si už ledacos, včetně třeba hrotu "minivlna".

Ale určitě to nikomu nedoporučuju. Nechci zase dostat vynadáno.  ;-)

PL