Re: Nová pájecí stanice ?

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Pátek Září 4 11:02:28 CEST 2015

Toto su tri hroty s ktorymi som zatial dokazat komfortne urobit vsetko od 1206 az po velke tieniace krabicky a N konektory na 0.25" semirigid kabel. Menil som za tych vela rokov len jeden zahnuty hrot, hlavne preto ze ho niektory zo studentov otieral o spongiu co ich spolahlivo znici.

Pisal mi moj posledny student ze pouzivaju vo firme uz spomenute pajkovacky Thermaltronics TMT-2000 a TMT-9000, mali by stat asi o tretinu menej ako Metcal. Vravel ze sa mu dokonca zda ze hroty su kompatibilne s Metcalom.

b.