Jakou komunikaci pro termostaty?

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Pátek Září 4 10:50:34 CEST 2015

Zdravím,

souhlasím s tím co napsal pan Mádr, také bych doporučil RS485. Navíc získáte možnost připojit v budoucnosti nějaké další zařízení na stejnou linku. Proto bych volil protokol Modbus RTU.

S pozdravem

ing. Pavel Poucha

jednatel

 <mailto:pavel.poucha na papouch.com> pavel.poucha na papouch.com

Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o.

Strašnická 1a, 102 00 Praha 10

Tel. +420 272 732 827