bzuciaci LCD monitor, ale len s jednym pocitacom

peter tesar peter.tesar na centrum.sk
Pátek Září 4 10:26:53 CEST 2015

Ako som spominal, vsetko je to poprepajane v jednej predlzovacke, takze
PE maju poprepajane.
Zaujimave je, ze ten bzukot/piskot sa meni aj pri zmene obrazu, nie len
intenzity podsvietenia. Cize inak to bzuci ked je tam windowsovsky
desktop, inak ked napr. google v prehliadaci (biela plocha) a pod. Zmenu
s jasom chapem, ide rozny prikon do menica. Ale preco sa to meni aj
obrazom, vzdy som si myslel ze na LCD sa pri zmene obrazu nejake
dramaticke energeticke zmeny nedeju (na rozdiel od CRT).
PT