RE: Nová pájecí stanice ?

nevrklap na volny.cz nevrklap na volny.cz
Pátek Září 4 08:56:04 CEST 2015

Zdravim,
hodne davno jsem mel doma ERS50 a pajel jsem sni vsechno, prisla mi OK.
Ale pak jsem mel ve skole a pozdeji v praci pristup k Weller WS80 a najednou mi ta ERS pripadala jako obrovske kopyto.
U te wellerky je pajeci pero mnohem mensi a mnohem lepe se stim dela... vykon je vetsi a pritom to prsty nepali jako ta ERS...
Nedavno jsem okusil pajecku ERSA s perem i-tool, to je jeste krapet mensi a zas mi ta wellerka zacala pripadat jako kopyto :-)
Hroty wellerek ani ERSA pri beznem pouziti neodchazeji, pokud jim tedy nepomuze nejaky blbec..
P.