bzuciaci LCD monitor, ale len s jednym pocitacom

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Září 4 07:50:17 CEST 2015

Zdravim,
  napada mne, zda jeden z pocitacu nema mirne jine urovne vystupnich signalu
(je to preci jen analog), pripadne i tvar (coz se projevi jako ruzna ostrost
obrazu z obou pocitacu). Muze byt i jina uroven, pripadne presne casovani
synchronizacnich pulsu. V dusledku toho vseho se muze menit jas a kontrast
zobrazeni (coz by melo byt ale pri peclivem porovnani videt) a muze to
provokovat toto chovani, ackoliv spise bych tuto reakci ocekaval u CRTcka
plneho tlumivek, vychylovacich civek a dalsich klepajicich se soucastek :-).
  Zdravi Pavel