kviz na piatok - uz ani tie kable nie su to co byvavali...

balu na home balu na home
Čtvrtek Září 3 21:44:14 CEST 2015

spotrebic ma charakter otvoreneho obvodu, takze sa z neho vsetko odraza.
Toto ale sposobi, ze sa po vedeni siri druha (odrazena) vlna s priblizne
rovnakym vykonom, v nasom pripade 20W. Takze spolu 40W. Pri plnom odraze
sa vytvoria lokalne minima s takmer ziadnymi stratami a maxima so
stratami do vysky 4x20W = 80W, co je stale o 1.5 radu menej ako by mal
kabel vydrzat. Takze odrazena vlna tiez nie.