OT - regulace topení znovu

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Sobota Říjen 31 17:32:50 CET 2015

Dobrý den,

už víc než 18 let provozuji regulaci topení od společnosti ETATHERM (
http://www.etatherm.cz/) a jsem s tím v podstatě spokojen. Teď staví
dcera nový dům a byl jsem pověřen navrhnout a asi i zrealizovat něco
podobného.  Na stránkách ETATHERMu je ale poslední informace někdy z
loňska a navíc se mi ten jejich systém zdá už trochu zastaralý.
Požadavek je asi takovýto :
Jeden plynový kotel pro cca 10 místností, v každé radiátor s
regulačním ventilem a teplotním čidlem.
Nastavování teploty týdenním programem i operativní změny podle
okamžité potřeby nejlépe prostřednictvím webového rozhraní z PC nebo z
tabletu.  Napájení a komunikace po drátech pod omítkou, žádné baterky
a  žádné samostatně programovatelné hlavice.

Na internetu se dá najít ledacos, třeba systém od Jablotronu, ale
zajímá mě nějaká osobní zkušenost.

--
Zdravi
Jirka OK1MWW