OT Prodej/vymena Asus EEE 901

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Říjen 30 14:56:18 CET 2015

Zdravim,

sesel se nam doma uz druhy NB a EEEcko lezi pul roku ve skrini a ja bych
spis ted potreboval tablet s androidem.

Proti standardu ma 2GB RAM, SSD 4GB a SSD 16GB a prakticky uplne novou
baterii 8800mAh kupovanou v 4/2015 u Sunnysoftu
http://www.sunnysoft.cz/zbozi/157PCS-173/baterie-pro-asus-eee-pc-901-904-1000-1200-cerna-li-ion-7-4v-8800mah.html

Baterie se kupovala, protoze mel NB zacit uzivat syn, ale nakonec k tomu
nedoslo. Pocitam ze ma za sebou tak 10-15 cyklu.

Jsou tam nainstalovany Win7 (nutne preinstalovat - chlapec je dodrbal),
ale dodany byl s WinXP (vespod nalepka). Stav dle meho jak novy (cerna
verze). Jedinou vadou na krase je jeden vadny pixel (byl tak jiz pri
koupi), ktery bohuzel nebyl uznan jako reklamovatelny. Bohuzel sviti
zlute - je videt, kdyz clovek hleda, nejvice je viditelny na cerne
obrazovce. Pripadne nafotim vzhled.

Predem upozornuji ze to je strojek vhodny maximalne na mail, net apod.
Zadny brutalni vykon se nekonna.

Cenu navrhnete.

Nebranim se treba i nejake vymene za tablet (potrebuji klidne jety
neznackovy spolehlivy, ale displej 9-10" - potrebuji na tom louskat
noty), treba i s doplatkem.

Pripadne reakce privatne.

RV