ako vyriesit "ostrovny meraci system" do vonkajsieho prostredia

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Říjen 30 14:36:58 CET 2015

 30.10.2015, 14:33:10

Pokud bych ja mel resit podobne zadani, pak bych primarne uvazoval o
vhodne benzinove elektrocentrale, tedy neco kompaktniho, elektricky
ovladatelneho + maly aku + MCU na rizeni teploty a dobijeni.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz