Revoluce v LED osvetleni?

Pátek Říjen 30 00:11:17 CET 2015

Jo, těch 15% je cca 100 lm/W, běžná účinnost osvětlovacích ledek.
Samosřejmě něco jiného je "papírová" účinnost ledky udávaná pro 1A ledku
obvykle při 350 mA, při 1A je to méně a k tomu ještě účinnost zdroje a
propustnost matného stínítka (obvykle okolo 85-90%). Dohromady se
dostanete klidně i pod 70 lm/W, ale obchodník vám klidně opíše
katalogovou účinnost té ledky :-)
Anděl