ako vyriesit "ostrovny meraci system" do vonkajsieho prostredia

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Říjen 29 23:59:22 CET 2015

Kdyz ctu vstupni pozadavky (tedy nejen v tomto zadani), obcas si
vzpomenu za jednu hezkou vetu z cyklu "Jak basnikum..." z dilu, kde
Stepanek jde na VS (objevila se tusim, v titulkach - na adresu studentu
pronesl profesor):

"Oni by byli schopni prisit oko na zadek - a jeste by chteli, aby mrklo!"

Omlouvam se, nedalo mi to... Mozna ten pozadavek neni tak nerealny, jak
vypada na prvni pohled, konec koncu, nejake navrhy tu padly, ale at
delam, co delam, bud je to legislativne -rekneme- znacne narocne
(radioizotopovy clanek, byt jako napajeci a tepelny zdroj zrejme
idealni), nebo neslucitelne s pozadovanymi rozmery v souvislosti s
provoznimi podminkami (sada velkych NiCd). A to predpoladam, ze do
rozmeru krabice neni zapocitan i ten solarni panel :)

A to ze to musi klapnout "na prvni dobrou" (prakticky za mesic) je uz
jen takova tresnicka na dortu. Kazdopadne by mne zajimalo, jak projekt
dopadne (a v podstate i co ta cela legrace kolem napajeni a bedny bude
stat).

Ted mne tak napadlo, jestli by za zvazeni jako termoizolacni obal
nestala nejaka velka dewarka (neco jako
http://www.verkon.cz/nadoby-dewarovy/ , treba by se dalo dohledat neco s
sirokym hrdlem), to by mohlo do znacne miry resit ty pozadavky na
teplotni odolnost (a mozna az naopak, tech 40W "topeni" by mohlo byt az
moc).

Pavel Kutina